> Follow ¦Dashboard <
Chocolate.


About Item Story Credit


kisah hari , bukan hati :P
Thursday 1 November 2012 | 18:01 | 0 chocolate
salam ! hoit hoit ! adui-2 , sakit dah mata aku dari td asyik mengadap je menatang ni . akibat kebosanan yg melanda sejak aku pulang dr sekolah beberapa jam yang lalu . *ayat tergantung* usai makan , aq terus mencapai netbook dan broadband utk on9 . namun senyuman di bibir hilang tiba-2 bila xde sorang pun antara minah-2 yg aku sayang tuu on9 . terase hampa ! hampa ! hampa ! ouh hampa ! ap seyh ? bhahaha . aq tau time-2 mcm ni ditambah dgn cuaca yg sejuk , masing-2 ad kat atas katil membute ! ahh confem punye , confem ! tiba-2 , ad seorang makhluk allah ni hantar chat , melihat nama dan dp yg gedik ala-2 tupai , aku tau lah tu sape . melayan kerenah budax-2'y membuat aku tergelak . namun akhirnya aku terpaksa akur kerana ditinggalkan keseorangan lagi apabila si tupai kecik memberitahu yg dy saket kepala dan nak off .
kebosanan semakin menjadi-2 apabila tiada sorang pun makhluk allah yg on9 mengenali aku , dan dikenali oleh aku . tiba-2 aku teringat cerita tentang orang jauh yg duduk di dalam parit . parit mane ? parit kat medan ! bhahaha . lantas aku membuka blog'y utk membaca cerita baru seperti yg diwarwarkan oleh segelintir manusia dlm makmal bio tadi . menonton video buatan'y membuat aku tergelak kerana semua'y gambar dy dan xd pun gambar 'aku' terselit same . *aku tu untuk org yg tgah membace*   haha ! sehingga lah gambar terakhir yg membuat aku tergelak besar dan hampir jatuh dari kerusi apabila terbaca secebis nama yg pemilik'y sgt ku kenali , *opsss ! iezlyn cover . haha . akibat menahan drpd jatuh , lutut ku membiru . ouhh , ta saket pun , haha . setelah meng-stalk blog-2 yg lain , aku terkedu lagi . lantas tangan ni dgn gatal'y membuka youtube . lalu aq menonton setiap video yg aku berkenan . sampai lah aku terjumpa 1 video yg membuatkan aku terleka . bermuhasabah diri . ini iklan'y . hayati kay !


tengok-2 , sesuai utk org yg susah na bangun subuh . 
apabila bercerita tentang video , cepat-2 aq mencapai henfon aku utk melihat 1 video . tajuk'y tupai xnak kawen ! ehh ta sedap , tupai kecik takut kawen , erkk ta sedap jugak . ermmmm . haaah ! PENGAKUAN BERANI MATI BUDAK KECIK TANAK KAWEN ! bhahahah , ad cdangan lain ? haa , sila beri cadangan anda di cbox ! sebenar'y aku pun ta tau bile mase video tu dirakam . tau-2 dyorg bercerita tadi . sampai uma confem lah dah lupe , tp mse on9 td si tupai suruh upload sbb dy na tgok , haha . msty lah aku ta upload ! aq na buad pekasam . hahaha xD ehh mak aku ni goreng ap pulak ptg-2 ni , sedap je bau . kruukkkkkk ! bunyi perut ,  *automatik perut bunyi* ap seyh , ta senonoh betul aku ni , haha . dah la kay baii :)


OLDER POST | NEWER POST