> Follow ¦Dashboard <
Chocolate.


About Item Story Credit


kisah si blogger-2 comel :)
Thursday 8 November 2012 | 10:21 | 0 chocolate
assalamualaikum :)
hai hai hai ~ selamat pagi ! cepat aku bngun arini . semalam aku tido cepat . kepenatan sbb ad temujanji ngan 3 blogger comel laen . pertemuan hebat antara kami berempat yg aku rase xde sape yg dpt tandingi ke-best-an'y tuh . ketrongongan , kebrutelan , kesrengalan dan kebrongokan masing-2 makin teserlah ! oke meh la aku knalkan blogger-2 yg jumpe aku smalam .

1st , mesti la aku na knal kan diri aku . haha . bukan sbb ap ? post aku sbelum ni sal irene nadia kan ? tp rmai yg buad pmintaan suruh aku update sal aku pulak . nak tak nak terpaksa la menaip jugak ni haa , lau bab-2 memuji diri sendiri tangan ni laju je menaip . haha . mcm tanak berhenti pon ade !


oke , ini saya . saya oke saya ! 'iezlyn brutal yg comel' ehh apakah ? :O haha , kan aku dah ckp bab-2 puji diri sendiri ni memang laju je menaip . ini lah punca segala kesengalan yg jd semalam . akibat keberanian dy memulakan aksi , semua yg laen ikut membengongkan diri tanpa rase segan silu . haha . masing-2 dah tunjukkan bakat-2 yg dah lama terpendam ! fuhhh ~ aksi vokal bukan sekadar rupa yg kalau mak mertua nampak cfm kene reject habis-habisan ! tp xd ap yg nak dmalukan sbb kat situ cuma ad aku , syida , eida , jijah , domo bisu , domo gelak , dan seekor itik rosak ! haha . x pulak tersenarai mak mertua . 


blogger kedua , link dy nah tekan sini . kisah 'eida brutal yg cute' . ehh na tau ta eida ! dlm ramai-2 ni gambar kau paling susah na upload tau . last-2 , gmbar ni jugak yg bg kerjasama kat aku . haha . oke minah yg aku paling ta sangke berani tunjukkan bakat dy tuh . haduii eida eida ! nak tergelak aku . nseb baek ta runtuh katil sidaa . nseb baek kecik je budax ni . naek pekak telinga aku dy dok jerit . haha . dah la dlm bilik tuh gelap . mcm mendung je . eida yg aku sngke 'sopan' ni dah tunjukkan bakat'y dgn berduet ngan aku semalam . haha . lg-2 part lagu nur kasih tu . muka masing-2 mintak penampar je . muke bajet baek ! 


oke blogger ketiga ! sidahh olalalallala ~ link dy sini . 'sidaa trongong yg comel' haha . apebende aku ni ? :O haa ~ minah ni aku dah x heran dgar dy nyanyi . dah sepanjang aku duduk sebelah dy , mcm-2 lagu dy dah nyanyi . telinga aku pun dah naek ta kesah . suke kate'y . bukan sbb merdu , tp sbb suare dy ceria . duk sbelah sidaa memang ceria . tp semalm bukan sbb nyanyi aje . aksi menjerit yg jarang aku dgr buat telinga aku dok vibrate . dicampur dgn jeritan aku ngan eida buat 1 taman bergema . awan pon dok cari-2 air nak diturunkan cepat ! biar aku ngan eida cepat-2 balik . bosan kate'y dgr suare 'merdu' ktorg ! naseb baek ta ujan . haha


blogger keempat ! link dy sini . 'jijah sopan yg cun' ! ha ni dlm ktorg berempat ni dy ni lah yg paling sopan . kalau nak buat bini , aku pon pilih yg ni dulu sbelum yg laen-2 . haha ! mane tak'y , dy je yg ta ikot ktorg bertongongan semalam . haha , siap nak tolong kemas bilik yg ktorg sepahkan smalam . tp last-2 smua balik tinggalkan bilik bersepah mcm tongkang pecah ! sidah lah tu jd mngse yer sidaa ? ke kau suruh cik ana yg kemas ? haha .
 haa , tu jelah , panjang sangat aku menaip ni . tangan aku dah mintak diurut ! aisyy , manje betul tangan aku ni . haha . utk maklumat lanjut , sila hubungi kami berempat dtalian 0176****** . haha .
kbaii :)






OLDER POST | NEWER POST