> Follow ¦Dashboard <
Chocolate.


About Item Story Credit


kisah si blogger comel :)
Tuesday 6 November 2012 | 11:40 | 0 chocolate
Assalamualaikum . gud morning peeps , stalker , n sewaktu dgn'y . :D
pagi selase yg cerah . alhamdulillah , aku still bernafas . ari ni aq ngan geng kesayangan eida , jijah ngan sidaa ponteng skula . ayat sedap cuti la sbb cikgu zarina pon mcm bg galakkan je . hehe . lepas dpt kata sepakat sebulat suare smalam , keyakinan nak ponteng tu makin menjadi jadi lepas dpat msg dpd yana yani yg ckp tcer lee xd . so , kite enjoy ! enjoy la sgt , huh ? pepagi lagi aku dah bosan . nseb baek ad novel jd peneman sejati . ttibe terkenang kat abg pengawas kat dlm dewan exam tu . arap-2 bole jwb . dah la aku ta dtg arini . *ehh ap kne mengena ?* haha . 
panjang'y intro aku ? oke back to title . kisah si blogger comel . yer comel sgt . tp aku bukan nak cerita pasal aku . mesti word comel tu makin meyakinkan korang yg aku nak cite sal aku kan ? haha , ke kau perasan aku na cite pasal kau ? haisyy , jauh panggang dr api ! *betul ke ayat ni betul?* alah biar je . aku nak tye ni , knal ta irene nadia ? mesti kenal kan ?



 lau ta knal bole klik sini . comel kan ? sekarang ni name dy dah setaraf ngan blogger fofiler laen mcm elia si jejari runcing . tp arini bukan nak cite sal elia . aku nak cite sal irene nadia . knape ? sbb aku suke tgok blog dy . lg-2 lpas dy kawen ni . aduii weyh , cerita kawen dy memang best ! dress nikah cantik ! simple . veil nikah pun cantik . mase tunang pun dress dy cantik woo ~ na tengok ? nah-2 


oke , ni mse tunang , sweet kan ?


haa , ni mse nikah ! 
dah tengok gambar nikah ni , gambar sanding ta nak tgok ? alah tgok vid ni je ehh ? gabungan colour baju cantek . suke-2 ! :D



 laki bini padan je bagai pinang dibelah dua ! sama comel sama kiutt org ckp . untung husband dy dpt isteri comel mcm irene ni . ad lesung pipi , pndai bergaya ! paling aku suka post dyorg g jenjalan ~ ngan anniversary 3 month tu . ouhh terase nak mcm tu jugak nty . untung irene dpt husband se-sweet tu . aku rase kebahagiaan dyorg ? ehh ? apakah :O nak mcm tu jugak nty !! haha *gatalsiott* alahai ~ bila si iezlyn mula bercerita + awan-2 terlampau pasal mase depan , memang susah na berhenti . aku berani wat post mcm ni sbb aku tau si budak kecik tu ta tengok blog aku . haha . lau dy jengah jwb'y kne kutok abes lah kan ? haha . mse tuh tahan jela telinga ni . mcm ta biase . haha , dah panjang sgt aku mengarut . kbaii :)

OLDER POST | NEWER POST