> Follow ¦Dashboard <
Chocolate.


About Item Story Credit


serupa ? tapi tetap tak same . :'(
Sunday 18 November 2012 | 23:07 | 0 chocolate
Assalamualaikum :)
blum pape , aku dah tanggung 1 masalah ! masalah terlampau bosan sampai kan jari aku ni dah ta tau taip ap . termasuk la sekarang aku ade masalah nak buad intro . tak lau la nak buad intro ape . sekarang dlm otak aku serabut kay serabut . mcm biase aq nak sokongan org yg ade keliling aku . aku pn ta tau ape yg aku pikir . HAHA xD *kesengalan apekah ? :O mungkin  sebab bosan buad aku jd tongong time cuti panjang mcm ni , lebih-2 lg bila xd kwn nak menggila . 

td , time tengah bosan , aku pon menjengah la wall-2 yg dah lame aq tak stalk . sbb'y ? aku dah lame ta on9 . haa ~ aritu on9 kejap aku ad ternampak 'something' yg baru kat news feed aku . tp xd la ternampak cover photo'y . sekali mse bukak td pehhhhh !~ serius terkejut gile aku ! dy ke tuu ? serius ke dy ? knape muke dy same ? ya Allah ! same sgt ! aku tetibe teringat kat dy yg lg 1 tuu ? oke dy ! name yg smpai bile-2 aku xkan lupe . org ptame yg aku pnah suke n smpai sekarang dy je org yg aku suke sbb aku suke dy ! *ehh pham ta ? makne'y bukan paksaan , juz maen-2 , atau utk balas perasaan org laen . #sori ayat tunggang langgang ! last ktorg contact lepas dpt result pmr taun lepas . hmmm , tp nape gambar tu muke'y same ? ni yg aku pelik gile ni . pehh sebijik ahh ! maybe kalau orang bg gambar tu suruh aku teka , aku akan sebut name dy n bukan name pemilik gambar sebenar . tp gambar tu same mcm dy yg dulu-2 la , yg sekarang ni aku rase mesti dy dah laen gile . aku pn ta tau , sbb dy pon bukan fren aku kat fb . last aku tgok gambar dy pon dy dah laen sgt . laen ta mcm dy yg aku kenal dlu . tp aku harap perangai dy yg 'sengal-sengal' tu xkan hilang . kenangan last day skula time kite lari-2 tu aku xkan lupe . haha , *dah start cite hindustan pulak* . and kalau kau nak tahu , code phone aku ade terselit name kau . n even dlm tandatangan aku pon ade name kau :) even cite tuu dah lame , tp mcm yg aku ckp td la , kau org ptame yg aku suke sbb aku suke kau . n smpai sekrang aku lum jumpe lg org yg kedua . evn dah ramai org yg aku kenal lepas kau . hmm , dah la . aku ni update sal ni ntah ade ke tak yg pham . dah la ayat mcm org baru nak blajar bhase mlayu . haha . 

kay bai bai :)

OLDER POST | NEWER POST